E-poe kasutustingimused

Naat ja Naeris OÜ e-poe kasutustingimused

Müüja andmed: Naat ja Naeris OÜ (registrikood 12744266) (edaspidi Naat).

Kasutustingimused on Naadi ja selle klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste müügitehingute aluseks.

Naat müüb tooteid füüsilistest isikutest tarbijatele ning ka äriklientidele, kes ostavad tooteid ärilisel otstarbel. Naadi ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.

Naadi ja kliendi vaheline müügileping jõustub www.naat.ee veebikeskkonnas tehtud tellimuse esitamise hetkel. Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või väliskaubanduslike piirangute korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega.

Ostu sooritades kinnitate, et naat.ee e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaardid või pangakonto kuuluvad Teile. Naat jätab endale õiguse piirata toodete müüki ebatavaliselt suuremahuliste kaubapartiide tellimise korral. Juhul kui tellitud tooteks on spetsiaalselt ostja esitatud tellimuse alusel valmistatud, tellitud või töödeldud toode, kuuluvad tellimuse tühistamisega tekkida võivad täiendavad kulutused ostja poolt hüvitamisele täies mahus.

Naat jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev kasutustingimuste redaktsioon. Erandina jõustuvad kohe seadustes tehtavad muudatused, välja arvatud juhul, kui seaduses on sätestatud teisiti.

Käesolevad kasutustingimused kehtivad ulatuses, mis ei piira tarbija tarbijakaitseõigusaktidest tulenevaid õigusi.

KAUBA KOHALETOIMETAMINE

Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi või Omniva vahendusel üldjuhul 2–5 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Naadi arvelduskontole.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie valitud pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile pakiautomaati määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannate Teie kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.

Teie vastutate, et olete esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. Naat ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

KAUBA TAGASTAMINE
Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb Naati sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil naadike@gmail.com või helistades +372 5239517. Vale või defektiga kauba väljavahetamise või tagastamise kulud kannab Naat.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE

Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate meiega ühendust naadike@gmail.com või helistades +372 5239517 enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.